Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Gniezno

Nowoczesna witryna firmowa – jakie powinna posiadać elementy?

Na przestrzeni lat zmieniają się trendy, strony internetowe stają się nowocześniejsze i zawierają coraz więcej istotnych elementów, które uatrakcyjniają jej odbiór. Jeśli w najbliższym czasie planujesz założyć stronę www dla firmy lub zamierzasz ją uaktualnić to zapraszam do przeczytania tego artykułu w którym wskazano kilka opcji, które sprawią, że strona internetowa będzie na czasie, podążająca za aktualnymi trendami.

Zadbaj o to, aby profesjonalna ekipa stworzyła Twoją stronę www

Jeśli chodzi o profesjonalizm i kompleksowość działań to warto postawić na agencję marketingową 48 Media, od wielu lat jej specjalizacją jest tworzenie stron www. Sprawdź rozbudowane portfolio oraz ofertę pod adresem

Formularze kontaktowe i czat

Dane kontaktowe na każdej stronie firmowej to podstawa. Trudno wyobrazić sobie stronę www bez tak bardzo istotnego elementu. Normą stało się również to, że większość stron zaczyna zawierać wygodne formularze kontaktowe. Podając podstawowe dane można bardzo szybko wysłać dowolną wiadomość i to bez konieczności logowania się na konto poczty elektronicznej. Tego typu formularze pozwalają na błyskawiczne nawiązanie kontaktu. Natomiast czat na stronie internetowej pozwala na obsługę klientów online z pomocą konsultantów. Można więc bardzo łatwo uzyskać odpowiedź na pytanie lub skorzystać z obsługi posprzedażowej.

Call to action

Przy tworzeniu strony internetowej należy określić jej cel. Czy powinna zachęcać do konkretnego działania, do wykonania konkretnej czynności? Może powinna zachęcić do tego, aby z poziomu witryny firmowej zamówić wybraną usługę za pomocą jednego kliknięcia? Zastosowanie elementów motywujących potencjalnego klienta do konkretnego działania jest nowoczesnym sposobem na zwiększenie zainteresowania ofertą. Jeśli na danej podstronie umieścimy szczegółowy opis oferty to warto w widocznym miejscu umieścić przycisk lub link z odpowiednio motywującym do działania tekstem typu „dodaj do koszyka”, „zamów usługę”, „stwórz swój własny projekt” i inne.

Bogata i użyteczna treść

Wiele stron firmowych nie zawiera wiele interesującej treści i jest to duży błąd. Wyszukiwarka Google faworyzuje strony, które zawierają unikalne i użyteczne dla użytkownika treści i proponuje je najczęściej w wynikach wyszukiwania. Dlatego warto zadbać o ten aspekt i dzielić się wiedzą, która będzie przydatna z punktu widzenia potencjalnych klientów. Ktoś trafiając na stronę z wyszukiwarki zainteresuje się również ofertą, a to już tylko krok w kierunku zdobycia klienta.