Badanie intencji użytkownika

Kiedy masz już wybrane frazy kluczowe, na które chcesz się pozycjonować, musisz zastanowić się czego szukający w Internecie chcą się dowiedzieć.

Weźmy dla przykładu termin "czyszczenie mieszkania". Nawet jeśli fraza ma przyzwoitą ilość wyszukiwania i niską trudność słowa kluczowego, potrzebna jest dalsza analiza, ponieważ nie jest jasne czego użytkownicy tak naprawdę chcą. Czy chcą dowiedzieć się, jak oczyścić mieszkanie (w tym przypadku będą potrzebować przewodnik krok po kroku), lub chcą znaleźć usługi czyszczenia mieszkania. Jeśli chcą jedno, a dostają drugie, to prawdopodobnie zminimalizuje to, ile kliknięć otrzymasz i nie dojdzie do konwersji. Sprawdź najlepsze pozycjonowanie Bydgoszcz

Najlepszym sposobem, aby to odkryć jest po prostu przejście do wyszukiwarki, wpisanie tego konkretnego terminu i sprawdzenie co wyniki wyszukiwania sugerują. Jeśli większość z nich odnosi się do usług sprzątania, to znak, że termin ten jest głównym celem. Nie oznacza to, że niektórzy ludzie nie będą chcieli przewodnika - jednak możesz ocenić gdzie jest większy ruch.

Poświęcając czas na weryfikację intencji wyszukiwania, możesz upewnić się, że nie tylko kierujesz właściwe słowa, ale obsługujesz je w sposób, który odpowiada potrzebom szukającego. To pozwoli Ci stworzyć wspaniałe doświadczenia, uplasować się wyżej, uzyskać więcej kliknięć i poprawić współczynnik konwersji.

Powinieneś dążyć do wykorzystania ich w odpowiednich miejscach, takich jak kopie stron internetowych związane z konkretnymi usługami lub produktami lub blogi obejmujące odpowiednie tematy.

Upewnij się, że Twoje treści odpowiadają na wszystkie pytania użytkowników dotyczące Twojej branży i dostarczają wszelkich informacji, których mogą potrzebować. Musisz również skupić się na angażowaniu ich, np. poprzez jasne wyjaśnianie punktów lub używanie infografik i innych interaktywnych elementów, aby ułatwić im przyswajanie informacji.