Reklama w Google, pozycjonowanie i inne kroki do popularności w sieci

W internecie liczy się przede wszystkim marketing w wyszukiwarce, skrótowo określany jako SEM. To właśnie w tym pojemnym akronimie mieszczą się takie kroki jak pozycjonowanie stron i kampanie linków sponsorowanych. Reklama w Google ma wiele twarzy, jednak w poniższym tekście skupimy się głównie na aspektach ważnych z każdego punktu widzenia.
UX jako najważniejsza zasada w sieciowym marketingu
W ostatnich miesiącach mijającego roku coraz więcej mówi się o doświadczeniu użytkownika. To pole specjalizacji wielu ekspertów od web designu, którzy doskonale wiedzą jak wiele zmienia proces dostosowania strony do podstawowych wymagań odbiorcy. Chodzi przede wszystkim o intuicyjność projektu oraz zaapelowanie do przyzwyczajeń i wygody internautów.
Ze strony Google jednak poziom dostosowania się do użytkownika jest mierzony przez tak zwane Core Web Vitals , które skupiają się na czasie ładowania witryny, jej tempie reakcji oraz stabilności wizualnej. Oczywiście niebagatelną rolę odgrywa w tego rodzaju zagadnieniach również bezpieczeństwo przeglądania(SSL) oraz pozbycie się ze strony nachalnych reklam, pop-upów i innych utrudnień stających między odbiorcą a asortymentem. Jeśli nie wiesz od czego zacząć dostosowywanie strony do lepszego UX, najlepiej będzie zdać się na pomoc sprawdzonych agencji marketingu sieciowego, takich jak chociażby Afterweb . Pod skrzydłami doświadczonych specjalistów osiągnięcie pierwszej lokaty w interesujących Cię zapytaniach będzie tylko kwestią czasu!
Pamiętaj o regularnym tworzeniu wartościowych treściami
Nie wiesz, dlaczegoreklama w Google pozycjonowanie i inne metody promocji nie działają dostatecznie dobrze? Problemem może być jakość tworzonych przez Ciebie treści. W czasach algorytmów takich jak EAT nie możesz sobie pozwolić na publikowanie tekstów na słabym poziomie. Dziś każdy artykuł na Twojej stronie powinien prezentować ekspertyzę, autorytet i wiarygodność.
Oprócz tego istotne będzie unikanie naśladowania konkurencji - obecnie algorytmy bowiem bez problemu wskazują też teksty generyczne i tworzone przez boty. Nie ma też najmniejszych szans plan oparty o clickbaity lub fake newsy. Sztuczna inteligencja algorytmów takich jak BERT czy SMITH doskonale odróżnia ziarna od plew pozwalając na awans jedynie treściom oryginalnym i dotykającym realnych potrzeb klientów. W tej sytuacji Twoja witryna ma jedno wyjście zdać się na pomoc profesjonalnego zespołu copywriterów. Znajdziesz ich w najlepszych agencjach SEM i w niedługim czasie będziesz mógł cieszyć się efektami ich pracy a zatem rozpoznawalnością marki i zwiększoną sprzedażą.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski