Powiat Gniezno: Wydział komunikacji wznawia bezpośrednią obsługę klientów
Wydział komunikacji wznawia bezpośrednią obsługę klientów
Starostwo Powiatowe w Gnieźnie informuje, iż Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego wznawia bezpośrednią obsługę klientów, uruchamiając w tym celu poczekalnię wewnątrz budynku, z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Praca wydziału wznowiona będzie od poniedziałku 18.01.2021 r., w godzinach:
- poniedziałki od 7:30 do 17:00,
- od wtorku do piątku od 7:30 do 15:00;
Wprowadzona zostaje obsługa klienta w zakresie:
- Rejestracja telefoniczna na umówiony termin, tel. 512 509 259;
- Rejestracja na umówiony termin w systemie ONLINE: wydawanie dowodów stałych, wpis montażu haka, zbycie i nabycie pojazdu, transport. Dostępność wniosków ze strony Starostwa Powiatowego w zakładce Dla mieszkańca;
- Obsługa bezpośrednia we wszystkich sprawach odbywać się będzie po wcześniejszym pobraniu biletu z urządzenia zarządzającego kolejką;
Na stronie internetowej urzędu uruchomiona zostanie, na bieżąco edytowana, zakładka informująca o ilości czynnych stanowisk wg załatwianej sprawy oraz ilości osób oczekujących.
Starostwo Powiatowe w Gnieźnie,
powiat-gniezno.pl/pl/aktualnosci/5209
Autor: krystian