Powiat Gniezno: Wydział komunikacji wznawia bezpośrednią obsługę klientów

1 min czytania

Wydział komunikacji wznawia bezpośrednią obsługę klientów

Starostwo Powiatowe w Gnieźnie informuje, iż Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego wznawia bezpośrednią obsługę klientów, uruchamiając w tym celu poczekalnię wewnątrz budynku, z zachowaniem reżimu sanitarnego.

Praca wydziału wznowiona będzie od poniedziałku 18.01.2021 r., w godzinach:

  • poniedziałki od 7:30 do 17:00,
  • od wtorku do piątku od 7:30 do 15:00;

Wprowadzona zostaje obsługa klienta w zakresie:

  • Rejestracja telefoniczna na umówiony termin, tel. 512 509 259;
  • Rejestracja na umówiony termin w systemie ONLINE: wydawanie dowodów stałych, wpis montażu haka, zbycie i nabycie pojazdu, transport. Dostępność wniosków ze strony Starostwa Powiatowego w zakładce Dla mieszkańca;
  • Obsługa bezpośrednia we wszystkich sprawach odbywać się będzie po wcześniejszym pobraniu biletu z urządzenia zarządzającego kolejką;

Na stronie internetowej urzędu uruchomiona zostanie, na bieżąco edytowana, zakładka informująca o ilości czynnych stanowisk wg załatwianej sprawy oraz ilości osób oczekujących.

Starostwo Powiatowe w Gnieźnie,

powiat-gniezno.pl/pl/aktualnosci/5209

Autor: krystian